بهترین بیمارستان اورولوژی در هندوستان

بهترین بیمارستان اورولوژی در هندوستان

ذهن سالم همیشه در بدن سالم است چه چیزی برای رسیدن به بهترین بیمارستان اورولوژی در هند است

در میان مطالعات مختلف در علوم پزشکی، اورولوژی یکی از مطالعات حیاتی است. که به طور عمده با جنبه های مربوط به کلیه، مثانه، ادرار، مجرای ادرار و اندام های تولید مثل میباشد.

از قرن ها، متخصصین ارولوژی با چندین مسئله مرتبط با اورولوژی سروکار دارند و با انجام اکتشافات بزرگ در این زمینه تکامل یافته اند.

ما در این مرکز جراحی مجرای ادرار و آلت تناسلی را انجام میدهیم. که به سختی با مشکلات مختلف ارولوژی کنار آمده و به بیماران خدمات پیشرفته و رضایت بخش را ارائه میدهیم. ما متخصصین ماهر و با تجربه جراحان و کارکنان حمایتی که با هر یک از بیماران در اینجا کار می کنند برای ارائه خدمات تشخیصی و جراحی در سطح جهان با کمک ابزار پیشرفته را با خود داریم .که این ارائه بهترین درمان برای شما یکی از بهترین دیکتاتوری خدمات ما است .

مرکز جراحی مجرای ادرار و آلت تناسلی (بهترین بیمارستان اورولوژی در هندستان) تنها مرکز ارجاع سوم در شمال هند است که متخصص عمل جراحی  مردانه، مجرای ادرار و آلت تناسلی و یا دستگاه تناسلی میباشد.

این مرکز در سال 2010 به عنوان مرکز اورولوژی بازسازی و تاسیس شده است .که اختصاص داده شده به درمان ناحیه تناسلی خارجی و مجرای ادرار برای مردان میباشد. علاوه بر مراقبت از بیمار و ارائه بهترین مهمان نوازی مریضان_هدف ما نیز شامل همه تحقیقات و آموزش بالینی و آزمایشگاهی است.

همچنان این مرکز  (بهترین بیمارستان اورولوژی در هندوستان) دارای تخصص در درمان اختلال آلت تناسلی ، مجرای ادرار و آلت تناسلی میباشد. که برای سرمایه گذاری در سلامت شما یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرکز در جهان است. و ما اطمینان می دهیم که تصمیم شما برای انتخاب ما، شما را ناراحت نخواهد کرد. چرا که ما با بهترین تکنولوژی و تجربه بیماران خود را درمان می کنیم. و تجربه شما با ما مطمئن بی عیب تحقق خواهد یافت.

  (بهترین بیمارستان اورولوژی در هندوستان) UPC  پیشنهاد ما برای شما در بخش

بیشترین تمرکز ما در بخش های ذیل میباشد :

  1. مجرای ادرار : این مجرا در بعضی از تصادف ها اساس و محدود میشود مانند آسیب در لگن، سرطان مجرای ادرار ، عفونت در مجرای ادرار ، عفونت و التهاب پروستات ، شرایط مانند لکمان اسکلروزیس و ناهنجاری مادرزادی در مجرای ادرار میباشد محدودیت مجاری ادرار در مردان بیشتر از زنان است این وضیعت در خانم ها نادر و کم میباشد. در حال حاضر، اوراتروتومی اپیتیکی، یورتروپلاستی آناستوموتیک و جایگزینی اورترپلاستی نتایج بهتر عملکردی را ارائه می دهند و اکثریت بیماران راه حل دائمی برای رفع ادرار را دریافت می کنند.
  2. انحنای آلت تناسلی / بیماری پیهونی

بیماری التهاب آلت تناسلی ، شرایط که ممکن است منحنی ایجاد کند ، کاهش شق شدن آلت تناسلی،  بافت اسکار که به عنوان پلاک در آلت تناسلی شناخته می شود، مکان های رایج که معمولا تشکیل پلاک بالا و پایین در خطر اختلال آلت تناسلی قرار دارد. و برخی از این دلایل باعث اختلال آلت تناسلی میشود. مانند آسیب شدید و مزمن به آلت تناسلی یا صدمه مکرر به آلت تناسلی و این نیز به علت بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به سلول های خود و اندام خود حمله می کند. این می تواند درمان شود توسط  ویتامین، مدیریت  درد، پرتودرمانی  و همچنان گزینه های دیگری برای درمان بیماری پیرونی وجود دارد.

ناتوانی جنسی         و یاED همچنان میتوان گفت / 3. اخطلال نعوض

اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی اختلال عملکرد جنسی مشخص شده میباشد که توسط ناتوانی در حفظ نعوظ آلت تناسلی در طول فعالیت جنسی به وجود میاید. این ممکن است به دلایل روحی و فیزیولوژیکی رخ دهد. مانند سایر بیماری ها، اختلال نعوظ نیز علل بسیاری از جمله بیماری های قلبی، کلسترول بالا، فشار خون بالا، دیابت، چاقی، مصرف سنگین الکل و تنباکو، و همچنین به علت بیماری پارکینسون و سایر مشکلات روانشناسی میباشد.که راه حل هایی برای درمان ناتوانی جنسی از داروهای خوراکی وجود دارد مانند:  ایمپلنت آلت تناسلی، مشاوره روانشناسی و برخی تمرینات فیزیکی که می تواند حل مشکل در مردان باشد

  1. هیپوسپادیاس

این بیماری به خودی خود تشخیص داده می شود که در این بیماری اختلال باز شدن ادرار در قسمت پایین میباشد. و این دومین و شایع ترین اختلال زایمان در پسران است. که گاهی اوقات نوزادان دارای پوشش نرمال درونی نیستند.که میتوان توسط عمل جراحی تداوی شوند.

5.درمان بزرگ پروستات با عمل جراحی لیزری

6.اختلالات تناسلی خارجی در مردان

در مورد مرکز مدیریت جراحی آلت تناسلی و مجرای ادرار 

داکتر گاتم بانگا مدیر مرکز بازسازی عمل جراحی آلت تناسلی و مجرای ادرار بوده. که او یک یورتور و جراح بازسازی آلت تناسلی میباشد.علاوه بر این او یکی از متخصصین مشهور اورولوژیست است.

و دارای تخصص های دیگر در اورولوژی مانند پلاستیک، جراحی کودکان، لاپاروسکوپی و بسیاری دیگر است. وهمچنان بسیاری از مشکلات پیچیده  که نیاز به رویکرد چند رشته ای دارد را انجام داده است. در 12 سال فعالیت خود، بیش از 1000 درمان اورولوژی را با میزان موفقیت بالا انجام داده است. وعلاقه ویژه به رشته های مجتمع مجرای ادراری، هیپوسپادیاس و موارد انحنای آلت تناسلی میباشد.که یک متخصص شناخته شده معتبر با ناباروری و اختلال نعوظ است

افرادی که از ما بازدید کردند عمدتا تجربه لذت بخش خود را با ما به اشتراک می گذارند.و مردم از سراسر جهان با ما مراجعه مینمایند که بیمارانمان از متخصصین ما راضی بوده است.

زندگی سالم برای کیفیت عالی زندگی در هر مرحله، چیزی است که ما به آن ایمان داریم؛ بنابراین؛ زمان آن است که اکنون عمل کنیم.

داکتر گاتم بانگا

(یورولوژی )MBBS,MS,M.Ch
اورولوژیست، آندرولوژیست ومجاری تناسلی و ادرار – جراح ترمیمی

+91- 9886624303  /+91-9999062316 شماره تماس:

[email protected] ایمل آدرس:-

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *